CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

~saya percuma sekarang!!!~



Alhamdulillah..masa yang ditunggu2 dari last year dah pun berakhir..walaupun secara tersuratnya belum settle..tapi secara tersiratnya dah pun selesai..hari ni dah settle kesemua berbelas-belas observe..hari last ni observe maths..observe english dah pun siap last week..tapi..aku rasa macam kurang lega..dapat rasa markah aku untuk maths ni macam teruk sangat je..aku ingat bila dah settle observe ni aku akan rasa heaven giler..tapi lain pulak jadiknya...haihhhh~~




haruskah aku happy?




haruskah aku rasa lega?




haruskah?




haruskah?????



tapi....................................









kalau aku terus fikir pasal markah pun bukan dia boleh tukar jadi makin elok pun...



bila fikir-fikir balik.....





haruslah aku.................





1)rasa lega yang teramat sangat.....



2)buat macam dunia ni aku yang punya.....



3)tengok movieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!



4)pergi meronggeng kak limah!!(siapa nak ikut sila angkat tangan macam saya..)



5)main bowling!!!(macam biasa aim aku longkang..hehehe~)



6)karokss sampai pecah mak bapak tekak!







kan??




tu yang sepatutnya kan?




p/s...Adilah..sila lupakan perasaan itu..please!


No comments:

Post a Comment