CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 8, 2010

~cinta~

sekarang ni..pegi mane2 pun sume orang akan bercerita tentang cinta..tak kire la kisah cinta diorang..ataupun kisah orang yang masih belum bertemu cinta..kadang-kadang aku terfikir jugak..kenapa sume orang sibuk bercerita tentang topik ni..even mak aku sendiri pun macam dah tak senang duduk bile tau anak dara die yang sorang ni masih belum bertemu cinta..bukan belum bertemu cinta..ade la jumpe dua tiga kali..tapi..tu bukan cinta sejati..so..rejected!!susah sebenarnya nak jumpe cinta sejati ni..orang yang betul2 jumpe cinta sejati die tu kire bertuah la..klau cinta cincai2 tu sume orang leh dapat..anytime..di mana jua..pada bile2 masa..tapi..yang tu ke kite nak kejar??pada pendapat aku..kejar cinta yang kita dah tau tak beri apa2 makna tu juz buang masa n buang perasaan..menambahkan dosa plak tu..lagi2 kalau jumpe yang jenis suke amik kesempatan..take for granted..SAYA TIDAK SUKA LELAKI SEPERTI INI..kalau setakat yang pelik2 tu dah ramai sangat yang aku jumpa..sampai aku sendiri tak tau..either aku yang pelik ataupun mereka yang perlik..macam2 kot perangai yang aku dah pernah kenal..kadang-kadang bile ingat balik macam lawak pun ade..perlik rupenye manusia dalam dunia ni..tapi takpe la..mungkin bagi aku pelik..tapi bagi orang lain tak pelik..ade orang leh terime tu okay la..mungkin die bukan untuk aku..jadi aku akan rasa die pelik laa..hehee..aku juz leh harap bile aku dah jumpe yang betul2 nanti jangan la yang pelik..biarlah normal plak..bile aku fikir lagi..tak rugi kot menolak cinta yang tak sejati ni..BIARLAH APA ORANG NAK KATA..takde orang nak ke..x laku ke..jual mahal ke..whatsoever..aku tak kesah..sebab..AKU TETAP YAKIN PADA DIA YANG SATU..Dia maha tahu apa yang terbaik untuk hambanya..AKU TETAP YAKIN YANG AKU AKAN BERJUMPA DENGAN DIA..InsyaAllah..Amiin..;)

No comments:

Post a Comment