CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 11, 2010

~jeles bila..~



bila sampai kat mcD tadi..

tetibe aku terfikir satu bende..hati aku kata..alangkah bestnye klau aku jadi pekerja mcD ni..xyah nak fikir esaimen..x yah nak fikir study..x yah nak fikir exam..x yah nak fikir praktikum..x yah fikir fail..x yah fikir folder..x yah fikir sume pasal study..uhuk uhuk..kenapa aku kene fikir semua ni?????aku tengok diorang ni macam ilek2 je..jeles pun ade jgk..huh!!! :(

bila bukak fb..

aku tengok ramai member2 kat fb tu sume dah abes exam..dah sampai kampung pn ade..aku???exam pun x stat agih..hukhukhuk..kejamnya mereka..suke wat aku jeles..dah la diorang cuti lame..aku ni cuti sekejap je..3 weeks only maa..jeles..jeles..dan jeles lagi..huhh!!! :(


exam stat 20 mei smpai 27 mei...4 paper stret kot..mau kejang mata aku belek nota nnt..kalian doa2kan la kejayaan ambe ye..ambe berdeber ni..hope dapat jwb..hanya satu harapan aku..lulus..klau excellent lagi bagus..tapi mcm tinggal harapan je..huhuhu..;)


adilah..wat yang terbaek..chaiyok!!!!!~



p/s: mak dah bising sbb asek ngadap laptop je..asek tnye bile nak study..nmpknye..kne gi ngadap buku la plak pasni..papai kalian!!!~



No comments:

Post a Comment