CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18, 2011

rindu-mindu



Hari ni jumpa Syazwani..setelah sekian lamanya tak jumpa..berapa lama ek??3 bulan kot..lama kan??agenda utama kami kalau jumpa adalah sesi photoshoot oleh photographer2 yang terdiri daripada aku dan Syazwani sendiri..yela..siapa lagi yang nak amikkan kan??


Lokasi photoshoot kami kali ni ialah Teluk Warisan sebab Syazwani paksa aku bawak dia pergi tempat tandus ni..sian pulak tengok dia merayu-rayu..disebabkan aku baik...aku pun bawak lah dia pergi tengok tempat tandus tu..banyak jugak kami snap pics kat sini sebab cuaca pun cuma suam-suam kuku kaki je masa tu..lepas penat berposing..kami lepak kat bangku dan bergosip..dalam masa 3 bulan ni macam2 benda kami simpan..baru hari ni dapat luah..hehe..best3!!


Lepas photoshoot kami pergi menunaikan solat Zuhur di Masjid Kristal..photoshoot lagi..lagi..lagi...alamak..perut lapar la pulak..hurrrrmmmmmmmmmmmmmmm~~


Jalan-jalan Cari Makan akhirnya singgah di R.A.S.A.M.A.S..menu aku quarter bird black pepper chicken+mee bandung RASAMAS+iced milo..Syazwani pulak quarter bird black pepper chicken+sup bebola daging+ice lemon tea...sedap kan??nyum3!!'makan sampai muncit' adalah misi kami hari ni..hehe..lepas makan-makan hantar Syazwani balik..


On the way balik sempat singgah Masjid Terapung..photoshoot lagik..hehehe..dekat pukul 6 lebih barulah aku berjaya hantar Syazwani balik umah..rindu pun tak terubat lagi..at least jumpa la jugak kan..sampai je depan rumah mak aku pun call.."kat mana ni???tak jumpa cari jalan balik umah dah ke??????!!!!!!"..hadoii!!!pedihnya ayat..terguris aku bila dengar..tapi still control gelak-gelak comel...baru je hari ni boleh spend time dengan Syazwani dah kena bebel..hurrmmmmmmmm..bebel pun bebel laaa..asalkan rindu aku pada kamu terubat...kan?







p/s..to my bestfwen eva..aku happy ada kawan macam kamu!!cepat2 transfer pic kita ye...sayang kamu rindu kamu..mmmmmmmuah!!








p/s..to my mr. iK..sudah semestinya saya rindu kamu juga...




No comments:

Post a Comment